Termeni și condiții

1. Proprietatea intelectuală

Continutul acestui website reprezintă proprietatea S.C. CISEROM S.A. şi este protejat de lege. Utilizarea textelor cuprinse în website-ul societăţii, a designului, a imaginilor publicate pe website, a layout-ului este permisă doar în cazurile în care sunt respectate condiţiile de folosire a acestuia simultan, respectiv:

Documentele descărcate vor fi folosite doar pentru uzul personal şi necomercial al utilizatorului.

Informaţiile şi documentele descărcate nu vor fi modificate de către utilizator.

Orice copie a elementelor de website trebuie să conţină menţiunea de copyright.

Orice încălcare a termenilor mai sus menţionaţi constituie o încălcare a termenilor şi condiţiilor de accesare a site-ului şi este sancţionată de către legislaţia românească.

Societatea acţionează în sensul folosirii în condiţii de legalitate şi normalitate a site-ului şi depune diligenţele pentru respectarea condiţiilor de legalitate a folosirii site-ului atenţionând utilizatorii că nimic din conţinutul site-ului nu poate fi interpretat ca oferind utilizatorului un drept de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală asupra conţinutului acestuia.

Utilizatorii nu au dreptul să modifice conţinutul prezentului website şi nu au dreptul să includă informaţiile conţinute de acesta în conţinutul altor lucrări sau să copieze acest conţinut în scopuri comerciale.

Toate mărcile sau denumirile de produse comercializate de către societate sunt proprietatea acesteia sau a colaboratorilor acesteia şi folosirea acestora este interzisă terţilor care nu posedă licenţă acordată de către societate.

2. Cum cumpăr online?

Se selecteaza produsul dorit, marimea si numarul de bucati dorite, dand click pe butonul ''Adauga in cos''.

Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul ''Cosul de cumparaturi'', vizibil in partea de sus a site-ului.Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.

Daca doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul ''Finalizeaza comanda''.

Pentru a plasa comanda, nu este nevoie sa te inregistrezi trebuie doar sa bifezi ''Creare cont'' sau ''Ca vizitator'', apoi click pe ''Continua''.

Completeaza datele de facturare si de expediere apoi apasa ''Continua''.

Selecteaza metoda de livrare dorita (Urgent Cargus sau Nemo Express), numele si prenumele si adresa unde doresti sa livram comanda.

Te rugam sa te asiguri ca toate datele de livrare si facturare furnizate sunt complete si corecte, in caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

Este necesar sa indici metoda de plata. Metodele de plata disponibile sunt: plata numerar la livrare, plata online cu cardul prin Euplatesc sau prin transfer bancar.

Dand click pe butonul ''Plasati comanda'', iti exprimi dorinta ferma de a achizitiona produsele din cosul de cumparaturi. Inainte de a plasa comanda este necesar sa bifezi casuta in care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii si Conditiile aplicate pe site, Iar bifarea casutei optionale ''Ma abonez la newsletter'' veti putea primi periodic noutati despre ofertele si promotiile practicate de noi.

Dupa primirea comenzii vei primi un email de confirmare de plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comanda. Acest email nu este confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisa in emailul de confirmare a expedierii comenzii.

3. Cum plătesc?

Aveţi la dispoziţie următoarele modalităţi de plată:

  • Prin ramburs, la primirea coletului
  • Plata cu cardul prin Euplatesc
  • Prin ordin de plată în contul R024RNCB0011021272670001 deschis la BCR Filiala Sebes, sau in contul RO28BTRL00101202J50184XX, deschis la Banca Transilvania, sau in contul RO02TREZ0025069XXX002277, deschis la TREZORERIA Alba (toate sunt conturi în lei). În acest caz, este necesar să trimiteţi un e-mail cu dovada plăţii (OP scanat sau în format electronic) la adresa shop@ciserom.ro pentru a putea trimite comanda.

4. Cum se face livrarea?

Comanda minimă este de o pereche de sosete. La costul produselor comandate se adaugă o taxă unică de transport de 16 lei/colet (TVA inclus), reprezentând costul de transport in Romania.

Livrarea se va realiza prin Urgent Cargus sau Nemo Expess într-un interval de 3-5 zile de la realizarea comenzii (în cazul optării pentru plata la ramburs) sau de la trimiterea dovezii platii (în cazul platii prin transfer bancar).

Costul transportului va apărea pe aceeasi factura de livrare, separat de costul ciorapilor.

Pentru colete cu valoare mai mare de 250 lei, transportul este gratuit.

5. Politica de retur

Daca sunteti nemultumiti de produsele achizitionate de la SC CISEROM SA, le puteti returna in maxim 14 zile de la receptia acestora si veti primi banii inapoi!

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta Guvernamentala 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta,care spune: „ Consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului”.Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur:

1.1Cumparatorul va transmite prin e-mail la adresa shop@ciserom.ro o cerere cu subiectul-Cerere retur produse;

1.2.In cadrul cererii se vor specifica:

  • date cumparator:nume si prenume,adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe shop@ciserom.ro
  • numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor.
  • cauzele/ motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs /produse;

1.3.La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente:copie factura fiscala,aviz de insotire a marfii/AWB.

1.4.Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele mentionate mai sus sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate(vezi paragraful-Conditii de acceptare retur produs/produse).

2. Conditii de acceptare retur produs/produse

Produsul returnat trebuie:

  • sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
  • sa fie in ambalajul original
  • sa nu aiba etichetele rupte
  • sa nu prezinte modificari precum rupturi,gauri

3.Constatare si validare acceptare retur produs/produse

3.1.Dupa sosirea produsului/produselor la sediul SC CISEROM SA,personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate( vezi paragraful -Conditii de acceptare retur produs/produse ).

3.2.Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail,in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor,acestea facand referire si la taxele speciale aplicate,daca este cazul, in procesul de retur produs/produse( vezi paragraful – Costuri si taxe speciale pentru retur produs/produse);

4.Costuri si taxe speciale pentru retur produs/produse

Costuri suportate de catre cumparator:

  • Costuri de retur si transport curier pentru produsul/produsele in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului/produselor;
  • Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs/produse.

Costuri suportate de catre vanzator:

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
  • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;

Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

6. Dispute si conflicte

Orice acces neautorizat şi fraudă asupra site-ului va fi raportată autorităţilor competente. În cazul unui conflict apărut între societate şi utilizatori se va încerca rezolvarea acestuia pe cale amiabilă între cele două părţi iar în cazul în care acest aspect nu este posibil, se va proceda la soluţionarea conflictelor de către instanţa competentă de la domiciliul societăţii.

Orice litigiu direct sau indirect în legătură cu website-ul este sub incidenţa legislaţiei româneşti.

Societatea îşi rezervă dreptul de a modifica parţial sau în întregime actualizarea sau încetarea conţinutul prezentului site în orice moment iar utilizarea website-ului după acest moment implică consimţământul utilizatorilor faţă de termenii şi clauzele modificate.